2008 m. gegužės 6 d., antradienis

Lėtai,lėtai..

Na va,aš vėl puikiai jaučiuosi jau net nepamenu kada taip buvo, kažkada seniai, seniai maždaug tokiu pačiu metu kaip dabar. Pagalvojau,kad saulės šviesa padeda man gyventi,jaučiu,kad esu priklausomas nuo oro pasikeitimų,manau daugumai taip yra.
Savaitgalis buvo tikrai įdomus,buvo koncertas, žygis, susitikimas su draugais, šaradų žaidimas.Tai tikrai nemažai.
Koncertas buvo gana nevykęs nors ir grupės buvo gana neblogos, bet žmonių susirinko labai mažai. Per koncertą mergaitė kabinėjosi prie visų ir prašė nakvynės sakė, kad ji ir jos draugai iš Klaipėdos ir jiems labai šalta, nenori likti lauke per visą naktį. Ji prašė net mūsų su draugu,kad padėtume,bandė mus provokuoti netyčia atsimušdama ir sakydama,o gal vis dėlto priimsite,bet nepažįstamų žmonių ir dar išgėrusių nelabai kas nori priimti. Tokia visai simpatiška mergaitė buvo, ir ji taip glaustėsi. Gal ir neblogas planas, sakyčiau gana drąsus. Nei aš, nei draugas jų neapnakvyndinom. Paskui jis gailėjosi, kad nepriėmė sakydamas, o gal dar būtų kas nors išėję. Kvaila.
Kitą dieną laukė žygis į Varėną "Olita-Orani" kuriame pagrindinis tikslas buvo sugriauti geležinkeliai ir jų istorija. Susirinko 27 keliautojai. Įvairaus amžiaus,manau kažkur nuo 7 iki 70-ties. Trumpai aprašysiu mūsų kelionę. Ji buvo gana lėtoka, todėl važiavome su draugu pirmi,o kas galėjo patikėti, kad Taduko važiuos pirmas ;). Važiuodamas daug stebėjau. Sužaliavusią gamtą,kartais užsižiūrėdavau ir nukrypdavau nuo kelio. Buvo ilgas kelias mišku ir žinai ką, važiuodams jau netoli Varėnos pasijutau kažkaip keistai,vienas miško kelelis buvo toks liūdnas man. Niekaip nesupratau, bet paskui po kelių dienų prisiminiau,kad toje vietoj truputį toliau esu buvęs ir net maždaug tokiu pačiu metu.
Kelionėje susipažinome su dviems įdomiais žmonėmis ir beveik visą laiką buvome su jais, jie juokėsi iš mūsų keistų juokelių kuriuos draugas ir aš laidėm visą kelią, buvo smagu. Pati Varėna tikrai nesužavėjo, nors nebuvo kada su ja susipažint.Parduotuvė-Barakas-Namo. Kambarį mes miegojome su naujais pažįstamais.Buvo mergaitė ir berniukas, bet ne pora kaip supratau.Jie jaunieji Alytaus "menininkai".Tikrai įdomūs žmonės mergaitė "ale pankė", berniukas šiaip neformalas.Šnekėjom,bet ką ir buvo pavargusiai linksma.Daug valgėm, dalinomės viskuo kaip tikri kambariokai.
Ryte mes važiavom autobusu namo, nes draugui reikėjo važiuot į Kauną. Tai tiek apie kelionę.
Kitas dienas leidau su draugais namie buvo tikrai šaunu ir tikrai moku aš žaisti tas šaradas tik neišeina tada kada būnu girtas brr.. Suvaidinau daug įvairių dalykų kuriuos atspėjo ir buvau labai patenkintas savimi. Aš esu nepatogus vaikinas ir visai nesiparinu,vis kažkaip kitaip nei visi. Dar labai džiaugiuosi viskuom, esu nepataisomas optimistas. Niekada toks nebuvau tai iš tikro taip įdomu. Noriu pasidalinti visu gėriu ir su tavimi ir su tavim kur stovi ir negali į mane žiūrėti.

Aš ateinu tarsi kažkoks kitoks
Lėtai,lėtai,lėtai..
Lauk manęs.

Komentarų nėra: