2008 m. balandžio 27 d., sekmadienis

Ilgas savaitgalis.

Savaitgalis prasidėjo jau ketvirtadienį, kaip dvyliktą valandą sėdėjom parke ir šventėm draugo gimtadienį,dviese na, bet geriau negu vienam. Aišku padauginau ir pajutau, kad reikia važiuoti taksu namo,nuvedė jis iki jo ir jau važiuoju žiūrėdamas į raudonus skaičiukus kurie man rodė kiek reikės mokėti. Grįžęs kalbėjau su Skubiu jis taip džiaugėsi kaip grįžau, arba man tik taip atrodė.Penktadienį vėl miestas ir vėl tas pats.. Jis mane gal veda iš kelio,ne čia aš pats leidžiuosi vedamas. Penktadienį nuotaika buvo puiki,vis galvoju gal dėlto,kad kai ką pamačiau..Po to jau draugai sakė "ar matot jis tiesiog švyti".Pašnekėjau su draugu,na su juo..Paskui galvojau kaip žmonės kurie susiranda antrąsias puses pamiršta draugus ir jei tas žmogus juos laikė draugais, o jie tarpusavyje visi susiporavo tai tas lieka išmestas už borto.Tada tenka ieškoti kitų draugų ect.Liūdna,bet tiesa. Na bet toks tas gyvenimas, kažką prarandi, kažką atrandi.Tu.Man.Rūpi.Kaip supratau tai tai truputį susinervinau,nes kaip man pradeda kas nors rūpėti kažkas atsitinka. Beje buvo toks juokingas nuotykis kaip sėdėjo "trioškėj". Pamačiau tokią paną ir net nepajutau kaip pradėjau į ją spoksoti,aišku ji tai pastebėjo ir pasiuntė link manęs vaikiną.
-Skolingas aš tau ką?-klausia jis.
-Man sakė panelė,kad tu ją stebi.
-Aš gi tave pažįstu sėdėdavom kartu prie katalikiškos vasarą.Tai už tai ir pagalvojau,kad kažkur matytas.O dėl panelės tai žiūrėjau dėl to,kad ji man buvo graži, negi turėčiau užsimerkti.
-Na joo,suprantu.Nueina.
Buvo jis girtas. Labai juokiausi.Dar norėjau nueiti ir sakyti jai atleisk man,kad į tave pažiūrėjau.:).
O vakar buvo sveika gyvensena su nuotykiais "super" diena.Atsipalaidavom labai,labai ir nuotraukos gavosi gražios ir šiaip "myliu jus tūkstantį kartų".Čia šiaip ;)

Komentarų nėra: