2008 m. birželio 8 d., sekmadienis

Net pavadinimą pamiršau.

Viskas puiku, truputį nerašiau, nes turėjau visokių darbų ir viskas jau baigėsi. Tik lapukas ir atostogos, žadu intensyviai ilsėtis, vasarą nežadu dirbti, spėsiu. Šiaip ieškosiu gal ko nors. Geri žmonės ir visas savaitgalis nuostabus ir ta šviesiai rožinė spalva kuri privertė šypsotis, man taip patinka kaip viskas keičiasi, jaučiu didelį pasitenkinimą bendraudamas su tokiais žmonėmis, ačiū jiems:*. Dar buvo šventimas, labai girtas, ot kažkaip nelabai patiko, nes ten buvau ne aš. Vakar buvo ekstremalus pasivažinėjimas mišku, lipom į uolas taip, taip čia mūsų sodžiuje. Pavargę važiavom į miestą, kaip gera. Ir tas ilgas sėdėjimas parke iki išnaktų.. Vasara. Važiavimas naktį oranžinėmis gatvėmis ir maži šiurpuliukai glostantys mano kūną. Ir šilta, šilta.Mano mažas pasaulis juokiasi, šypsosi ir man tai be galo patinka.

Komentarų nėra: