2009 m. vasario 20 d., penktadienis

...

Pagalvojau, kad reikia kažką parašyti, nesustoti, nes žinau jei nerašysiu dar ilgiau tai jau blogas ir liks gal neužmirštas kiek nerašomas. Daug darbo žinai, žinai jo tiek daug. Viskas taip greitai keičiasi, bet tiksliai nenusprendžiu kas. Galbūt aš? Buvau koncerte prieš pora savaičių ir viskas ten puikiai gavosi dar vienas įsimintinas vakaras. Kaip aš šiandien pavargau, va sėdžiu ir galvoju kaip man ryt tingėt ir niekur neit ir išviso kaip tik atsiranda laisvo laiko tai ir stengiesi niekur nelįst, nežinau kodėl gal toks laikas. Išvis nieko nežinau. Nėra, nėra nieko nieke, niekada.
Pikta katė Lizė vis lipa man ant kojos aš ją gražiai padedu ant žemės, tada ateina Skubutis ir nosim baksnodamas nuvija ją. Pralinksmina, smagu kartais.
Nors truputį parašiau sau.
Bus geriau.

Komentarų nėra: